112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

GEEK - Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe

logo 300x300Drodzy Uczniowie z klas VII i VIII!

Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie kreatywności, twórczości i wyobraźni o nazwie GEEK. Konkurs jest drużynowy (zespół może składać się z 2 do 5 osób) i polega na opracowaniu i przedstawieniu koncepcji scenariusza lub stworzeniu prototypu, demo czy też pełnej implementacji gry edukacyjnej o tematyce związanej z rożnymi przedmiotami nauki.

Celem konkursu jest:

  • pobudzanie oraz rozwijanie wśród nauczycieli i uczniów zainteresowań i pasji, które skupiają się wokół tworzenia edukacyjnych gier komputerowych związanych z różnymi przedmiotami (np. historia, chemia, fizyka, biologia, geografia, matematyka, przedsiębiorczość itp.)
  • wykorzystanie kompetencji informatycznych służących tworzeniu interdyscyplinarnych rozwiązań edukacyjnych
  • wdrażanie zdalnego nauczania z wykorzystaniem komputerowych gier edukacyjnych i innych innowacji technicznych w szczególności w czasie pandemii
  • upowszechnienie i propagowanie nauki programowania
  • rozwijanie umiejętności pracy zespołowej
  • wspieranie rozwoju uczniów

Uwaga! Do wygrania są nagrody rzeczowe, zwolnienia z opłat za kursy/certyfikaty ECDL, profesjonalne warsztaty programowania, wizyta w znanej firmie informatycznej oraz promocja koncepcji gry lub jej demo wśród potencjalnych inwestorów.

Więcej informacji znajduje się w regulaminie konkursu - TUTAJ

Termin oddawania prac upływa 25.03.2022 o godz. 23.59 😀

Jeśli jesteście miłośnikami gier i gamifikacji, to ten konkurs jest właśnie dla Was! 😊

Czekam na Wasze zgłoszenia i już dziś życzę powodzenia 😉

Katarzyna Klich-Charicka

 09 gry komputerowe w edukacji szkolnej